Оголошення аукціону з продажу об'єктів малої приватизації від 26.09.2022

Будівля редакції

Ідентифікатор аукціону UA-PS-2022-09-26-000001-3  
Внутрішній ID: 421ec9cdfbc14a9eb5b8f8cb55b8b350  
Початкова ціна продажу лоту
5`728.00 грн. (без ПДВ)
Увага! Додатково може нараховуватися ПДВ
  
Ви ще не берете участь в обговоренні цього аукціону
Ви ще не берете участь в цьому аукціоні
Додати аукціон у вибране

Банк

Найменування організатора Управління містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, благоустрою та землекористування виконавчого комітету Острозької міської ради Рівненської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 41377405  
Юридична адреса 35800, Україна, Рівненська область, Острог, проспект Незалежності, 14  
Аукціон оголошено
26.09.22
Період уточнень
до 20.10.22
Подання пропозицій
до 20.10.22
Аукціон
21.10.22
Кваліфікація переможця
з 21.10.22
Підписання договору
з 31.10.22
Торги не відбулися
31.10.22
11.10.2022, 10:20
перелік документів
Загальне запитання щодо лоту
Який перелік документів має надати учасник?
Відповідь організатора
Згідно із ч. 7 ст. 14 Закону України "Про приватизацію державного та комунального майна", до заяви на участь у приватизації об’єкта малої приватизації подаються:

1) для потенційних покупців - фізичних осіб - громадян України - копія паспорта громадянина України;

2) для іноземних громадян - копія документа, що посвідчує особу;

3) для потенційних покупців - юридичних осіб:

витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України - для юридичних осіб - резидентів;

документ про реєстрацію у державі її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського або судового реєстру тощо), засвідчений згідно із законодавством держави його видачі, перекладений українською мовою, - для юридичних осіб - нерезидентів;

інформація про кінцевого бенефіціарного власника. Якщо особа не має кінцевого бенефіціарного власника, зазначається інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника і про причину його відсутності;

остання річна або квартальна фінансова звітність;

4) документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску, а також документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску в розмірі 10 відсотків стартової ціни з рахунка потенційного покупця, відкритого в українському або іноземному банку (крім банків держав, внесених FATF до списку держав, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом), на рахунок, визначений частиною одинадцятою цієї статті;

5) письмова згода потенційного покупця щодо взяття на себе зобов’язань, визначених умовами продажу.

Разом з тим, повідомляємо, що відповідно до Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об'єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу, орган приватизації надає відповіді на запитання щодо лота.